معرفی بسته ویژه‌ی ماه رجب

قدر این ماه را بدانید! این ماه مقدّمه‌ای برای ماه مبارک رمضان است. همه چیز در آن وجود دارد. توجّه کنید! مهمتر از همه اینکه خدا این ماه را وسیله‌ای قرارداده است که ما بتوانیم خود را به او برسانیم و خودمان را تطهیر کنیم. لذا می‌خواستم به دوستان سفارش کنم از این ماه غفلت نکنید. دعا‌هایی که در ماه رجب وارد شده است را بخوانید. این‌ها خیلی مؤثّر است، این‌ها را بخوانید. به‌خصوص از نظر اعمال و رفتارتان کاری کنید که خودتان را مهذّب کنید! تطهیر کنید! خود را برای ماه مبارک رمضان که ماه «ضیافه الله» است آماده کنید! بیایید در این ماه خودتان را برای مهمانی خدا آماده کنید!

حضرت‌ یت‌الله‌العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی‌(ره) عالمی عاملی بود که عُمر گران‌سنگ خود را در راه شناخت و نشر معارف اسلامی، صرف کرد و ظرف جان عاشقان را از اکسیر حیات بخش این معارف، لبریز نمود. عارفی که در اثنای مباحث تخصصی، به پیروی از پیغمبراکرم (صلی الله علیه وآله) که فرمود: «إِنَّ لِرَبِّکُمْ فِی أَیَّامِ دَهْرِکُمْ نَفَحَاتٍ أَلَا فَتَعَرَّضُوا لَهَا»، به فرصت‌های زمانی ناب برای رشد و حرکت معنوی، توجّه می‌داد. آن فقیه وارسته، دلسوزانه مسیر بهره‌مندی از فرصت ایّام مغتنم را به تشنگان حقایق دینی نشان می‌داد.

یکی از این فرصت‌های زمانیِ مغتنم، ماه مبارک رجب است. بستۀ پیش‌رو، گوشه‌ای از بیانات گران‌بهای معظم‌له (ره) پیرامون اهمیّت و جایگاه این ماه است. محتویات این بسته به شرح ذیل می‌باشد:

  1. گزیده‌ای از بیانات معظم‌له (ره) در خصوص اهمیت ماه رجب و برخی مناسبت‌های این ایام، به انضمام ادعیه و اعمال ماه مبارک رجب در قالب یک کتابچه
  2. مجموعۀ بیست و هشت قطعه از بیانات معظم‌له (ره) در خصوص اهمیت این ماه و برخی مناسبت‌های آن، به همراه هشت قطعه از ادعیۀ ماه رجب، در قالب یک لوح فشرده

باشد که در پرتو بیانات آن پیر فرزانه، مسیر فلاح و رستگاری را پیموده و از این ماه شریف، بیشترین بهره را ببریم.

از دستۀ بیشتر بخوانید
اشتراک
ایمیل برای
guest
0 نظر
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رأی
بازخوردهای درون متنی
مشاهده همه دیدگاه‌ها
سبد خرید
0
نظری دارید؟ لطفاً آن را ثبت کنید.x